Marketing i reklama

Marketing internetowy, jest to nic innego jak przesyłanie informacji marketingowej w celu pozyskania klientów. Można to osiągnąć na wiele sposobów, takich jak: banery oraz reklamy multimedialne, reklamy na serwisach społecznościowych, reklamy AdWords, Remarketing oraz e-mail marketing. Jedną z zalet reklamy internetowej jest możliwość publikowania informacji i treści, które można zrobić praktycznie w każdym momencie. Dzięki zaawansowanym wyszukiwarkom internetowym oraz reklamami typu AdWords marketing pozwala dotrzeć do rzeczywistych klientów. Ponieważ reklamy te bardzo łatwo podsunąć osobą o konkretnych zainteresowaniach, lub o określonych cechach (np. płeć, wiek, region).

Posiadamy bogate doświadczenie w marketingu internetowym oraz w tworzeniu reklam w internecie.

Reklama graficzna

Reklama graficzna jest to jedna z popularniejszych metod marketingu internetowego. Bannery graficzne o różnych wielkościach mogą być zamieszczane na stronach internetowych, serwisach społecznościowych czy na portalach aukcyjnych.

Email marketing

Email marketing to najprawdopodobniej kolejna najbardziej rozpoznawalna forma reklamy internetowej. Najczęściej spotykaną formą reklamy poprzez email jest forma graficzna, przedstawiające np. nowe produkty czy też nowe wydarzenia, związane z działalnością firmy. Pozyskiwanie odbiorców takiej reklamy nie jest tak łatwe jak przy reklamie graficznej, jednak jest równie skuteczna.

Remarketing dynamiczny

Remarketing dynamiczny pozwala na skierowaniu reklamy na konkretnych użytkowników naszej strony, który podjęli na niej konkretne działania (np. weszli do zakładki kontakt, porzucili koszyk w sklepie internetowym, czy zapoznali się z naszą ofertą). Remarketing dynamiczny jest bardzo skuteczny przy użyciu grafik reklamowych dopasowanych do wcześniej przeszukanych przez użytkowników treści. Najpopularniejsze kampanie remarketingowe prowadzone są poprzez Facebook lub Google. Z czego druga opcja nie skupia się tylko na promowaniu naszej marki na jednej platformie a w całej sieci reklamowej.

Content marketing

Content marketing jest to tzw. marketing treści. Jest to działanie, które polega na pozyskiwaniu klientów przez publikowanie wartościowych i unikalnych treści w internecie, które zainteresują konkretnie sprecyzowaną grupę klientów. Content marketing bazuje głównie na długotrwałych relacjach z odbiorcami. Do form marketingu treści można zaliczyć takie treści jak: blogi firmowe, poradniki, treści eksperckie, wywiady, recenzje czy opisy produktów. 

Wszystkie nasze działania prowadzą do zwiększenia ruchu na Twojej stronie internetowej!

Marketing

Ta strona używa cookies (ciasteczek) Czytaj więcej

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym możliwe jest ukrycie pokazywanego okazyjnie okienka popup z zachętą do polubienia strony LemoonWeb na Facebooku. Dodatkowo na stronie znajduje się skrypt Google Analytics (statystyki oglądalności), który również może zapisywać ciasteczka.

Zamknij